Edzésterv készítése

5 Flares 5 Flares ×

A személyi edzéseket megelőző állapotfelmérés után edzéstervet készítek a vendég adottságainak, körülményeinek és céljainak megfelelően.

Az edzés lehet:

  • személyi edző által vezetett alkalmi v. rendszeres
  • egyénileg végzett

A legjellemzőbb célok:

  • erősödés
  • fogyás
  • kondíció megtartása
  • állóképesség növelése
  • prevenció
  • rugalmasság fejlesztése
  • komplex átalakító program

Edzésterv a helyszínek szerint:

  • fitness termi gépek használatához
  • szabadtéri edzésre, akár több főre is összeállított gyakorlatsorokkal
  • otthoni használatra funkcionális eszközökkel
  • futással kombinált szabadtéri edzésre

Az edzésterv a pontosan meghatározott gyakorlatokon kívül tartalmazza a bemelegítést és a levezető nyújtást is. Minden esetben bemutatom a gyakorlatok és mozdulatok helyes kivitelezését. Ezek betartása ill. korrigálása nélkülözhetetlen a hatásos fejlődés és a sérülések elkerülése miatt. A vezetett edzés előnye, hogy folyamatos a motiváció, a pillanatnyi testi és lelki állapotot is figyelembe tudjuk venni az edzés alatt, rendszeresen korrigáljuk a tervet a fejlődés függvényében. Azzal is, aki önállóan dolgozik, időszakonként szükséges találkozni a fizikális változások ellenőrzése, és ennek megfelelően az edzésterv módosítása miatt. A személyi edzővel való kapcsolat biztonságot ad és inspirál. Az edzésterv étkezési javaslatot is tartalmaz.

trx

TRX

5 Flares Facebook 3 Google+ 2 Twitter 0 Pin It Share 0 5 Flares ×